.

.

سایت خبری طلوع گناباد

راهپیمایی 9 دی به مناسبت گرامیداشت روز ملی بصیرت در گناباد برگزار شد. به گزارش خبرنگار گناپا این مراسم با همراهی مسئولین شهر، کارمندان و سایر اقشار جامعه از سمت میدان غدیر تا مصلی گناباد انجام شد. در این مراسم حجت السلام موسوی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق نیروی زمینی سپاه استان خراسان رضوی به ایراد سخنرانی پرداخت. وی اظهار داشت: حماسه 9 دی کوته بینی اصحاب نهروان در تحمیل حکمیت برمولای متقین را التیام بخشید. در 9 دی با اینکه ما ندای هل من ناصرینصرنی را از رهبر انقلاب نشنیدیم، اما لبیک ملت ایران به آسمانها رسید.
در ادامه حجت السلام موسوی سعی کرد با بررسی تاریخ انقلاب تاکنون ماهیت حماسه دی را ترسیم کند. وی ادامه داد دشمنان نظام و انقلاب از نخستین روزهای انقلاب تاکنون به طرق و روشهای مختلف سعی در براندازی نظام داشته اند.
  وی گفت: در دهه اول انقلاب دشمن سعی کرد با راه اندازی جنگ سخت و پس از آن ترور شخصیتهای اصلی انقلاب و همچنین ایجاد فتنه و آشوب در شهرهای مرزی ایران به اهداف خود برسد. در دهه دوم انقلاب سعی کرد از طریق تغییر رفتار مردم و مسئولین، مردم و مسولین را به غرب متمایل سازند و متاسفانه دشمن تا حدودی در این راهبردش هم موفق بود. دشمنان انقلاب توانستند ارزشهای دینی ما را کمرنگ سازند. در عرصه حجاب نیز مردم تا حدودی نسبت به فرهنگ غربی نرم شدند. همچنین شعارهای مردم و مسئولین کمرنگ شد. اما خوشبختانه با هدایت و تدبیر رهبری این راهبرد دشمنان نیز خنثی شد.
وی افزود: در دهه سوم و چهارم دشمن با راهبرد مهار نظام در عرصه داخلی و بین المللی سعی کرد به ملت و نظام ایران ضربه بزند. دشمن سعی کرد در عرصه بین المللی کشور ا در قالب تحریم های بزرگ اقتصادی و همچنین پرونده هسته ای منزوی سازد. در عرصه داخلی سعی کرد با جلوه دادن دو نوع حاکیت، حاکمیت رئیس جمهور و دولت و حاکمیت رهبر و پیران او، در کشور نخبگان و مردم را و همینطور حوزه علمیه را از رهبری و ولایت فقیه جدا سازد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق اظهار داشت : فتنه ذاتا بد نیست. بلکه یکی از سنتها و قوانین الهی است و خود خدا این را برای امتحان مومنین بر سر راه مومنین قرار داده است. مصداق آن هم فتنه قوم بنی اسرائیل بود. زمانی که موسی به سامری گفت تو چرا با این گوساله قوم مرا منحرف ساختی؟ وی گفت: زمانی که تو با خدا سخن می گفتی من از خاک کف پای تو برداشتم و هنگام قالب گیری این گوساله آن خاک را داخل قالب ریختم و از خدا خواستم به خاطر خاک کف پای تو به من کمک کند تا این قوم را منحرف سازم. پس خداوند فتنه را در سر راه مومنین قرار داده است تا از این طریق مومنین را امتحان کند تا مشخص شود چه کسی بر سر ایمان خود محکمتر و مستحکمتر است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: شنبه 14 دی 1392برچسب:9دی در گناباد,اخبار گناباد, خبری طلوع گناباد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , gonabadtolo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com